facebook tracking
Elisabeth Zitoun

Elisabeth Zitoun

Fakturaservice- Handläggare – Kundcenter

Namn: Elisabeth Zitoun
Befattning: Handläggare
Avdelning: Service & reklamationer
Började arbeta på Spendrups: 2006

Kan du berätta lite om vad din tjänst innebär?
Service & Reklamationsavdelningen är support i alla frågor för Säljare, Systembolaget, E-handelskunder, samtliga Ex-works kunder samt Export och Gränshandelskunder.

Mitt huvudansvar är att hantera Internationella orders och tullning av varor, att ta fram proformafakturor och att se till att orderflödet mot gränshandeln flyter på bra.

Jag är delaktig i att övervakar Spendrups omfattande digitala orderflöde, det handlar om kundorder som kommer in via EDI eller E-handel, oftast fungerar dessa flöden väldigt bra men om det är något som inte är rätt med ordern eller E-handeln så utreder jag felet och löser det med kundens bästa i fokus. I det digitala orderflödet ingår support till kedjor som ICA, COOP, Axfood och Systembolaget. Utöver detta så blir jag naturligt spindeln i nätet för alla avdelningar på Spendrups då min grupp sitter mellan alla gränssnitt som handlar om order, kundupplägg, artiklar och varuflöden, ofta handlar det om att lösa ut varor över hela Sverige eller att finjustera tappningar för att vi ska hålla våra servicegrader mot våra kunder.

Utmaningar just nu?
Exportleveranser ute i världen samt att vi nyligen har börjat att leverera ut varor från lagret i Åstorp, där mellanlagrar vi varor som ska till gränshandeln. Nu på sommaren så går våra volymer upp, med det kommer även kunder behöver varor akut, då Sverige är ett stort land så kan en del nödlösningar bli riktiga utmaningar.

Vad är det roligaste med ditt jobb?
Det måste nog vara kombinationen av fenomenala kollegor, support, kommunikation, tempo och ett framstående jobb. Det vill säga roligt, varierande och utvecklande, ingen dag är den andra lik!

Vad är det bästa med att arbeta på Spendrups?
Att alla är glada och man känner gemenskapen och delaktigheten - som en familj.

En arbetsdag hos dig?
Jag börjar dagen med att kolla igenom e-posten, registrera order, handlägga tulldokument. Inför varje orderstopstid så måste de digitala orders som inte passerat igenom systemet kontrolleras och korrigeras så att kunderna får sina leveranser som önskat. Man måste hela tiden vara på tå för att kunna hantera akuta ärenden som våra säljare och kunder kommer in med. Det kan vara allt från en enklare sen komplettering till en budning till Treriksröset.

Jag måste även se till att vara tillgänglig på telefon under hela dagen för att kunna svara på frågor från våra kunder och säljare.

Vad betyder våra värderingar stolthet, äkthet, handlingskraft och nyskapande för dig?
Att utföra mitt dagliga arbete helhjärtat och leverera bästa resultat till kund, vilket bidrar till att Spendrups värderingar gör att vi kan växa och utvecklas.

Jobbar du redan på Spendrups?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@spendrups.se
Teamtailor

Employer branding från Teamtailor