facebook tracking
Avdelning

Kundcenter

Connect

Spendrups Kundcenter arbetar med kundkontakter via telefon och mail. Vi hanterar ingående och utgående ordersamtal samt är första linjen för många av Spendrups kundserviceärenden. Vi hanterar ca 7.000 kundmöten varje vecka. Avdelningen består av ett antal underavdelningar samt några mindre funktioner: Kundservice, Innesälj och Regioninnesälj.

Avdelningen för Innesälj hanterar insats styrda försäljnings-åtgärder, kundkontakter och orderflöden. Fokus ligger på att arbeta kundorienterat och effektivt med ett tydligt engagemang i Spendrups produkter och våra kunders behov.

Avdelningen för Kundservice är uppdelat i:

Service & Reklamationsavdelningen hanterar avvikande ärenden, stora digitala orderflöden som e-handel och EDI. Du får en möjlighet att bli insatt i Spendrups produktion och orderflöde. Här agerar vi support i alla frågor för Säljare, Systembolaget, E-handelskunder, samtliga Ex-works kunder samt Export och Gränshandelskunder.

Order & Fakturaservice hanterar kundkontakter via telefon och mail. Vi hanterar ingående och utgående ordersamtal från våra kunder, eller frågor kring sortiment, leveransdagar m.m. Fokus ligger på att arbeta kundorienterat och effektivt med ett tydligt engagemang kring Spendrups produkter och våra kunders behov. Kundcentret hanterar ärenden åt samtliga försäljningsdivisioner.

Arbetsplats och kultur

Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass.

Som anställd på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.

Vårt erbjudande

Det finns många anledningar till varför våra anställda trivs på Spendrups. Men vad vi alla känner är kärnan i vad Spendrups kan erbjuda dig som medarbetare är:

  • ett personligt bryggeri

    Vi är och förblir ett familjebryggeri där alla strävar efter att vara ärliga, närvarande och äkta i våra relationer och i vårt arbete. Det innebär att vi har vi ett öppet förhållningssätt, är lyhörda och välkomnar andra in i vår värld. Tillsammans skapar och bevarar vi en familjekänsla som kännetecknas av gemenskap och delaktighet.

  • utmaning

    Med vår moderna anläggning och duktiga medarbetare skapar vi inte bara en svensk dryckeskultur, vi utvecklar och utmanar den. Vi är ständigt i rörelse och för oss är stillestånd detsamma som tillbakagång. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med utmanande och varierande arbetsuppgifter och med en tydlig process för mål och prestation.

  • ansvar

    Vi tror på den egna förmågan samt att ta eget ansvar för sitt handlande som en avgörande del i utvecklingen av våra medarbetare och verksamhet. Vi delegerar ansvar och befogenheter så långt som möjligt och vår ledningsfilosofi betonar vikten av att skapa arbetsglädje och motivation genom att stimulera alla att ta i anspråk hela sin kompetens, kunnande och ambition i sitt arbete.

Vårby allé 39
143 03 Vårby, Stockholm Vägbeskrivning 08-672 77 00

Ludvikavägen 10
772 80 Grängesberg Vägbeskrivning Telefon: 0240-880 00

Grythyttans Livsmedelsby
712 95 Hällefors Vägbeskrivning Telefon: 0591-688 00

St:Hansgatan 47
621 56 Visby Vägbeskrivning


Övriga Sverige Vägbeskrivning

Jobbar du redan på Spendrups?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@spendrups.se
Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor